Jéé 2009.08.04. 15:12

Ne magyarozzááá...

Magyar vagyok!

Itt születtem! Magyar az anyanyelvem!

Magyarok a szüleim, a nagyszüleim, (talán még) a dédszüleim is... Ezt persze nem tudom pontosan, nem végeztem családfakutatást - soha nem tartottam fontosnak!

Nem csak otthonom, HAZÁM is ez a Kárpátok gyűrűjébe zárt föld, amit Magyarországként ismer a világ...

Büszke vagyok magyarságomra. Büszke a népemre, büszke vagyok hétköznapjaira és ünnepeire, íróira, festőire, kézműveseire és tudósaira, nagy államférfiaira, szabadságharcosaira, sokszínűségére.
Büszke vagyok dolgos, család és vendégszerető honfitársaimra.
Büszke vagyok múltjára, jelenére és jövőjére - bármilyen legyen is az, mert magyar vagyok.

Szeretek itt élni, szeretek itt felébredni és nyugovóra térni.

Magyar vagyok, magyarságára büszke magyar vagyok...

Ezt a büszkeséget senki nem veheti el tőlem, mert ez az enyém. mert ez az én sejtjeimbe, génjeimbe kódolt ősi állapotom.

Nem vehetik el sem azok, akik más nemzet fiaiként megkérdőjelezik büszkeségem jogosságát (ők vannak kevesebben), de nem vehetik el azok sem, akik magyarságuk ürügyén melldöngetve hangoztatják (egyébként nem létező) felsőbbrendűségüket, kiválasztottságukat, világméretű vagy nemzeti szintű küldetésüket.

Ők sajnos egyre többen vannak... Egyre többen vannak, akik elfelejtették - vagy soha nem is tudták - hogy magyarnak lenni csak csendben érdemes. Magyarnak lenni csak büszke alázattal lehet. Nem tudják, hogy az, amire hivatkoznak nem előjogokat, ősi dicsőségre alapozott felsőbbrendűséget jelent, hanem szolgálatot.

Alázattal (nem megalázkodó, hanem tudatos, emelt fővel és tisztelettel) viselt szolgálatot.

Nem tudják, honnan is tudhatnák, hisz nem tanította meg nekik senki, hogy magyarnak lenni felelősséget jelent. Magyarnak lenni felelősséggel megélt alázatot jelent. Magyarnak lenni - magyarként élni és gondolkodni - egyenrangúságot, minden és mindenki iránt megélt és kimutatott megértést és tiszteletet jelent.

A melldöngető, Árpád vezért citáló, István nagyságára hívatkozó, ősi jogokat felemlegető magyarKODÁS - NEM egyenlő a magyarSÁG állapotával.
Az árpádsávos lobogót megszentségtelenítő, az európai parlamentbe egyenruhában bemasíróz gárdistamagyar, a selyemsulytásos attilában akasztásra buzdító hangosmagyar, a múlt fényességét sörök és pálinkák gözében elsirató kocsamamagyar, a történelmi múltat a jelen értékek fölé (elé) helyező történészmagyar és a zsidózócigánysvábmagyarozó rasszistamagyar nemcsak ennek a nemzetnek, de az emberiségnek is esküdt ellensége.

A magyarSÁG egy állapot. Nem nyelvi, területi, genetikai örökség, hanem az élet tudatos megélésén, a megismerés, a megértés, az élet (Isten) felismerésén és másoknak való megmutatásán alapuló létállapot, mely kizárja - lehetetlenné teszi - a felsőbbrendűségnek, a mások elé,- föléhelyezkedésnek még a leghalványabb gondolatát is.

A magyarozás ugyan olyan bűn, mint a zsidózás, cigányozás, vagy bármely más nemzet kirekesztésére, elpusztítására való uszítás, mert hamis ideológián alapuló, jogtalan előnyöket vindikáló, nacionalista és rasszista viselkedésmód. Csak a valóságra vakok, a tudatlanok, a megtévesztettek és az érzelmi szálakat pengető szándékos (ám rejtett) uszítók - a globalizmus titkos szekértolói - az új hatalmi elit várományosai magyaroznak.

Mindenki más csendben (nem meghunyászkodva, vagy elrejtőzve), de mindenféle külsőségektől és szélsőségektől mentesen magyar.
Ők az igazi magyarság.
Ők azok, akik értik magyarságukat, de nem hangoztatják azt, akik örzik a roma hagyományaikat és a roma kultúrát, akik zsidó hagyományaikat ismerve és őrizve nap mint nap hozzájárulnak a magyar kultúra népszerűsítéséhez és az egyetemes tudás fejlesztéséhez. Ők azok a magyarok, akik szlovák, szerb, cseh, sváb őseiket ismerve és tisztelve magyar nyelvet és irodalmat oktatnak hazánk iskoláiban, orvosként egyaránt segíteni igyekeznek bármilyen nemzetiségű betegnek, hogy jobban érezze magát, ők azok, akik bármilyen nehéz anyagi körülmények közt legyenek is nem adják el külföldieknek lakásukat, termőföldjeiket.

Ők azok, akik magyarországon és a világ más tájain nemzeti, vallási hovatartozásuktól függetlenül mindent megtesznek, hogy megmutassák az emberi lét szépségét, akik arra tanítanak könyveikkel, festményeikkel, zenéjükkel, életük, mindennapjaik példájával, hogy ezen Föld nevű bolygón egyetlen tudatos lény van AZ EMBER. Az ember, legyen bár feketeafrikai, ázsiai, európai, amerikai, fekete, sárga, fehér, lehet szegény és gazdag, bölcs vagy tudatlan, erős vagy gyenge MINDEGY - akkor is EMBER!

Nekem a "magyar vagyok" azt jelenti: EMBER vagyok! Tudatos, feketesárgafehér, romaszerbszuahélizsidómagyar, szegénygazdag, okostudatlan, elnyomottelnyomó, tehetségtelenzseni EMBER!

És mint ilyen, magam döntöm el, hogy mikor melyik nemzethez, melyik rasszhoz, melyik valláshoz tartozom.

Magyar vagyok, ha  Dobogóköt tönkreteszik,
Roma vagyok, ha éhező roma gyereket látok,
Néger vagyok, ha feketeafrika nyomorára gondolok,
Amerikai vagyok, ha az amerikai haláltáborok képeit látom,
Zsidó vagyok, ha bűnbaknak kiáltják ki "a zsidóság"-ot,
Ugyanakkor szerb és horvát is vagyok, cseh és román,
Olasz, spanyol, grúz és kínai, japán és mongol...
És minden nemzet minden polgára, amikor 3 milliárd EMBER
Tudatos kiirtásának titkos terveit látom megvalósulni...

MERT EMBER VAGYOK!
ELŐSZÖR EMBER!
MÁSODSZOR EMBER!
HARMADSZOR EMBER!
Negyedszer, ötödször
századszor...
6,5 milliárdadszor...
... MÉG MINDIG EMBER, és
CSAK ezután lehetek MAGYAR,
De akkor is csak MAGYAR-EMBER!

Ha ember vagy Te is, akkor ne magyarozz, ne zsidózz, re romázz... Ne akarj fölötte állni senkinek, de ne engedd, hogy bárki felletted állonak tettese magát,

mert az EMBER fölött már csak a Teremtő áll...

A bejegyzés trackback címe:

https://chili.blog.hu/api/trackback/id/tr461232093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása